Reklamacje

Zgodnie z prawem możesz zareklamować każdy produkt, który posiadał ukryte wady w chwili zakupu oraz taki, który stracił swoje właściwości szybciej niż wskazuje na to data ważności/data trwałości po otwarciu.

Reklamacje nie obejmują:

  • produktów po upływie daty ważności,
  • produktów przechowywanych w warunkach innych niż opisane na etykiecie (wysoka temperatura, bardzo niska temperatura, zamrożenie),
  • produktów po upływie daty trwałości po otwarciu,
  • produktów zużytych, uszkodzonych celowo lub niecelowo z winy Klienta,
  • produktów posiadających zmiany konsystencji lub koloru wynikające z naturalnego procesu (opisane na etykiecie produktu).

W pozostałych przypadkach zastosowanie znajdują punkty naszego Regulaminu.

Reklamowany produkt należy odesłać na adres sklepu (VANILA Natural Blends, ul. Lekka 3/U4, 01-910 Warszawa) wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacji (Formularz reklamacji (DOCX) (PDF)). Na Twoje zgłoszenie odpowiemy w terminie maksymalnie 14 dni.

Zalecamy, by do zgłoszenia reklamacyjnego dołączyć szczegółowy opis wady, okoliczności jej wystąpienia i obserwacje. Pomoże nam to prawidłowo ocenić zasadność zgłoszenia i wyeliminować podobne problemy w przyszłości. Mile widziane są również zdjęcia (można przesłać je na maila sklepu – shop@vanilablends.pl).

Od daty uznania reklamacji do 14 dni wyślemy do Ciebie nowy produkt lub zwrócimy Ci pieniądze, jeśli wybierzesz taką opcję.

UWAGA! Jako Klient ponosisz koszt odesłania reklamowanych produktów. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.